Wednesday, May 16, 2012

Saint Germain ~~ Een krachtige handleiding voor jullie ascentie~~ channeled door Méline Lafont



Geliefden,

We gaan het vandaag hebben over de tools die je kan gebruiken voor ascentie.  Ik ga jullie een machtige tool geven met mijn mooie en pure krachtige paarse vlam.  Eerst en vooral is het belangrijk van steeds een goede connectie te maken alvorens je gaat channelen en TAUKen.  Gebruik hiervoor de tool die je gekregen hebt van Aartsengel Michael in de channeling door Ron Head.  Dit is een krachtige manier om beschermd te zijn en met deze tool zal je ook geen ongewenste tussenkomsten creëren.  Wat je daarna kan doen is mijn paarse vlam gebruiken om te zuiveren en te bekrachtigen.  Visualiseer je ruimte waarin je jezelf bevind en jezelf in de machtige paarse vlam en klaar je velden, lichamen en chakra's met deze paarse vlam.  Reinig je chakra's 1 voor 1 met de paarse vlam en zeg: "Ik verklaar dat ik ben, de machtige paarse vlam van Saint Germain.  Ik ben, ik ben , ik ben.  Ik ben goddelijk en onverstoorbaar, ik ben de almachtige heerser van mezelf en ik verklaar te ascenderen en mezelf op te heersen.  Ik ben, ik ben , ik ben de goddelijke liefde bestaande uit pure en onvoorwaardelijk liefde. Ik ben , ik ben, ik ben de allemachtige heerser van licht en liefde voor mezelf.  Straal door mij heen almachtige paarse vlam, voor ik ben Meester Saint Germain.  Ik ben, ik ben, ik ben een vervollediging van mezelf in alle liefde en puurheid. Ik ben, ik ben, ik ben al wat is."  Dit is een tool die je kan gebruiken tijdens het reinigen van al je velden en chakra's.  U kan dit gebruiken telkens u mediteert of zelfs terwijl u gaat werken.  Het helpt uw trilling omhoog te houden en zuiver te houden van alle lagere energieën waarmee u in contact komt tijdens uw dag dagelijkse leven.  De paarse vlam is een zeer krachtig wapen dat in elke instantie kan gebruikt worden alsook de andere kleuren die elk voor hun gebruik gekend zijn.  Gebruik mijn paarse vlam zo vaak als u wenst daar het ook de uwe is.  Roep mij en mijn paarse vlam aan wanneer u in nood bent en zuivering of kracht nodig hebt, ik zal bij u zijn.  Het is mijn wens om u te kunnen van dienst zijn daar ik van u allen hou.  Ik ben krachtig in mijn diensten, dit zal u wel merken, daar mijn paarse vlam ook zeer groot van kracht is.  Wij zullen u steeds van dienst zijn als u ons nodig hebt.  Dit gezegd zijnde wens ik u een volgende keer te mogen ontmoeten daar onze connecties steeds sterker en dichter komen. Namaste.  I AM Saint Germain.
P.s: dit is vooral een goede tool voor beginnende ontwakenden. 

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included.

No comments:

Post a Comment