Friday, July 27, 2012

Lady Portia ~~Blijf in uw hart, hou vanuit uw hart en zijt uw hart ~~ 27/07/2012 Gechanneld door Méline Lafont.



Mijn geliefden, wiens harten zo vol liefde zijn, ik ben Lady Portia de Almachtige presentie van vrijheid en expressie.  Rechtvaardigheid is mijn troef, mijn dedicatie en mijn oorsprong.  Balans is mijn uitkomst, mijn expressie en mijn zijn.  Ik wens u van harte welkom, mijn Geliefden, voor ik ben zo vol Liefde voor u allen en wens uw liefdevolle harten te groeten en te delen met het mijne.

Wat ooit mijn grootste troef was, zal nu de uwe worden.  Balans zal heersen in jullie zelve en balans zal de uitkomst zijn waarin deze wereld en jullie zelf zich zullen bevinden.  Balans is de sleutel tot harmonie.  En dat, mijn geliefden, zal jullie eindresultaat zijn.  In balans met jullie zelf en met de kosmos, harmonie op zichzelf zijnde.  Het 1 zijn met het universum en verder, het 1 zijn met uzelf, met uw tweelingsvlam, met uw wereld en met de spirituele werelden om u heen. 

Een wereld waar ik persoonlijk mee voor werk en mijn volledige assistentie in verleen, voor assistentie is van belang, mijn Geliefden, in dit.  Mijn ware aard is van belang en zo is de uwe en die van iedere ziel hier op Aarde.  Elke vorm van energie, al is het de kleinste van ons bestaan, draagt mee aan een enorme kracht aan dit transformatieproces van jullie en Gaia.  Niets is nutteloos of te min om bij te dragen waar het kan.  Alles heeft zijn nut en zin in dit leven, zelfs de kleinste cel in welke vorm dan ook.  Alles werkt collectief samen en zo zal deze Illusie ook collectief eindigen in het proces van de transformatie.  


Maar alle hulp en energie is nu van groots belang en hard nodig!  Wees en blijf volhardend in jullie zielentaken, mijn geliefden, jullie hulp is nu harder nodig dan ooit te voren.  We treden de moeilijkste maanden in van dit proces en dit is de komende maanden zo van belang om uzelf te blijven in volledige rust en harmonie; 1 met uzelf.  Wat ik wil zeggen is dat veel staat te gebeuren op een nogal korte tijdspanne en dit voelen jullie nu al, diep in die harten van jullie... diep in jullie eigen waarheid en IK BEN presentie.  Negeer jullie harten niet, dierbaren van me, maar luister naar deze.  Het is je eigen kosmische bron van informatie, je eigenheid en ware IK, je ware Liefdebron.  Het start allemaal van daaruit, nergens anders, niet buiten jezelf, niet vanuit een ander; maar vanuit je innerlijke IK, je hart!

Ga dagelijks naar je innerlijke IK in je hart, je zal daar vinden wat je al weet.  Het houdt geen waarheden voor je achter, het staat letterlijk te bonken en te springen om je eigen liefde te delen met jezelf en anderen, moeder Aarde.  Laat deze Liefde en informatie erop los en stel je eigen hart open naar jezelf toe.  HOU van uzelf, HOU ontzettend veel van Uzelf!  Ooh, ik wil jullie zo graag laten voelen waartoe jullie in staat zijn bij het openen van je hartcenter.  Er is meer kracht in dat kleine hartje aanwezig dan jullie jezelf kunnen voorstellen.  Creatie kan eruit ontstaan, enorme creaties zoals de kosmos gecreëerd is.  Zo krachtig zijn jullie, ieder voor zich een schepper, een leraar, een meester!

Ik hou ontzettend veel van jullie, ongeconditioneerd zonder uitzonderingen van elke levensvorm in dit heelal!!  Weet dat ik steeds ter jullie beschikking sta want ik hou enorm van deze wereld en van jullie.  Het is mijn wens om jullie bij te staan waar ik ook kan maar weet dat het steeds vertrekt vanuit uzelf.  Ik volg u allen op en reis mee door de tijden waar Galactische families op de voorgrond zullen treden en waar het Dierenrijkdom en plantenrijkdom hun ware zelf en betekenis zullen prijsgeven..  

Kijk rondom jullie, mijn geliefden, alles maar dan ook echt alles heeft zijn nut... En dit is tot zijn ontplooiïng aan het komen.  Hou van de dieren, zij houden ook van u!  Hou van de planten en water elementen, ook zij houden van u!  Zij houden zoveel van u dat zij ten alle tijden zich in zekere zin hebben opgeofferd om jullie bij te staan in dit alles.  Zij zijn levende wezens, net zoals de mensheid, en bevatten een ziel, een energie, een aura... Ook planten hebben zeer zeker een energie en aura en zijn levende wezens! Planten waren altijd al een voedselbron in eerste instantie en zoveel meer, niet de dieren voor het vlees... zeker niet, in geen geval!
Maar desondanks hebben zij ervoor gekozen, de geliefde dieren, om dit te doorstaan en zo verder te leven uit ongeconditioneerde liefde voor allen.

Ik hou ontzettend veel van het Dierenrijk, het zijn wijze en spirituele zielen die net als ons om een reden in deze dualiteit zijn geplaatst.  Ze zijn niet minder dan ons, in tegendeel, en kunnen zeer aangename vriendschappen schenken, ikzelf vertoef me zeer graag tussen het dierenrijk.  Het geeft me vreugde en veel liefde.
Wij zijn allemaal 1, vergeet dat niet!  Inclusief het Dierenrijk, Plantenrijk en de elementen op Aarde.  Wees lief voor elkaar, dierbaren van me, ik hou van jullie!

IK BEN dat IK BEN
Lady Portia.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment