Saturday, October 6, 2012

Saint Germain ~~ Mijn zegeningen en zekerheid naar jullie toe, dewelke jullie nu overnemen ~~ Gechanneld door Méline Lafont 06/10/2012



Ik groet uw allen vanuit mijn IK BEN presentie, Ik ben Meester Saint Germain, van Harte gegroet bij deze.

Laat mij uw allen opnieuw de felicitaties toedienen name mezelf en onze voorouders van het Licht, de mede Geascendeerde Meesters van het Licht en onze Hogere Wereld van het Hoogste Licht van Christus.  Het is belangrijk dit te weten mijn geliefden, dat er een gevoel van welzijn en trots heerst onder ons allen en dit naar uw allen toe.  Jullie bewandelen dit moeilijke pad op een fantastische kracht als bron diep in jezelf, en deze geeft geen teken van opgeven.  Vooral volhouden en dit zo verder bekrachtigen is onze boodschap!

De immense veranderingen aan jullie fysieke lichaam is 1 die enorm hoge proporties aan het aannemen is, iets waar mijn geliefde Méline enorm van kan meespreken in deze Nu tijd van jullie.  Ook zij wordt enorm onder druk gezet hierdoor, maar alles wordt in gedachten gehouden dat dit voor het goede is, niet waar?!  Hou dit zelf ook in gedachte, geliefden van me, voor dit is voor het grootste en goede doel, dewelke nu in aantocht blijkt te zijn op jullie Aarde.  Zonder deze intense veranderingen binnenin jullie lichaam en DNA zal er ook geen Ascentie met lichaam kunnen plaatsvinden.  Deze fysiek moet erg nauw afgesteld zijn op de verfijnde energieën van het Licht en gevuld zijn met totale Liefde.


Wat deze veranderingen in jullie fysieke lichaam ook teweegbrengt is een grotere aanpassing aan jullie eigenste wereld die lang geleden door uw zelven gecreëerd is geweest en waar vele levens in gespendeerd zijn.  Nu kicken jullie hiervan af en dit met het zelf geschapen lichaam der Dualiteit; hoe wonderlijk is dat wel niet?!  En uitzonderlijk is dit zeker. 

Jullie zijn de zielen die in de grootste kijker ooit staan, jullie zijn degenen die het lef en doorzettingsvermogen hebben om dit project, dewelke nog nooit eerder heeft plaatsgevonden, op poten te zetten en te laten verwerkelijken!  Dit heeft kracht, lef, doorzettingsvermogen en veel vertrouwen nodig om het ook daadwerkelijk te laten gebeuren en jullie voeding hiertoe is LIEFDE.  Liefde is de kracht en de bron achter uw zelf, achter alles in het hele heelal en ver daarbuiten.  Het is de eerste sprank van geboorte en creatie, het bekrachtigende van alles.  Elkaar en uzelf Lief hebben is de manier waarop er verder kan gegaan worden en dat , mijn beste vrienden, is iets wat jullie NU ten volle hebben begrepen en geïntegreerd hebben in jullie levens en creaties.  Weer eens; proficiat!

Ik begin de vruchten van mijn werken en begeleiding hier op Aarde nu pas ten volle op te merken, en tijd was het hiervoor zeker en vast.  Vele leerlingen heb ik mogen begeleiden, dewelke ik met ganser Harte heb bijgestaan en ben graag blijven zien.  Ik ben dankbaar voor deze vele lessen die ikzelf heb mogen ervaren, heb mogen leren en voor de vele levens hier op Aarde.  Het heeft mij gebracht tot waar ik nu sta in mijn punt van evolutie en het is werkelijk uitzonderlijk mooi. Alsook jullie staat dit alles nu zelf te wachten en dit verheugt mij enorm.  Het geeft mij een gevoel van trots en Liefde naar jullie allen toe, we hebben hier allen lang naar moeten zwoegen, voor ik zelf ook tot incarnaties ben gekomen om hierin te helpen, en ben ik nu ter assistentie om jullie te helpen.

Graag wens ik nog tot slot jullie allen wat te delen over jullie huidige maand, dewelke enorm van hoog potentieel zal zijn.  De climax wordt hoger en hoger en daar hoort deze huidige maand Oktober zeker en vast bij.  Bereid jullie zo nodig voor om de meest intensieve veranderingen te kunnen aankondigen en te kunnen hanteren.  Deze maand zal jullie hiertoe leiden en de energieën bieden om gebruik van te maken.  Rust is meer van belang dan ooit, mede door de hierboven vernoemde veranderingen dus neem ze voor gemak en gun jezelf iets uit Liefde.

Met plezier deel ik graag wat over mezelf zoals ik hier in deze boodschap kort heb gedaan, voor ik uw allen als mijn vrienden beschouw, voor het contract als zijnde mijn "leerlingen" nu welgenaamd zo goed als voltrokken is.  Ik laat af en toe wel eens graag in mijn kaarten kijken over mezelf, ik voel mij dan ook zeer sterk verbonden met uw allen en deze planeet, jullie zijn mij steeds erg nauw en belangrijk van aard geweest, en dat is tot op heden nog steeds zo.  Nu verwelkom ik jullie graag als zijnde de nieuwe Meesters van Aarde voor mijn plaats als zijnde de begeleidende Geascendeerde Meester naar jullie toe nu ook tot zijn voltooiing loopt, daar jullie zullen overnemen en ik mezelf nu op hogere en andere sferen zal evolueren met mijn geliefde Portia, wiens aankomst naar mij toe, nu weldra zal voltooien.

IK BEN dat IK BEN
Saint Germain

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

2 comments:

  1. Overweldigende Meester Saint Germain,

    Wat een dank voor dit bericht aan u en Méline. Ik heb uw afbeelding bij mij in mijn tas als ik onderweg ben deze week. En uw afbeelding en die van Lady Nada ligt onder mijn grote Violette kristal bij mijn gezin thuis. We hopen toch zo dat vanaf nu de grote veranderingen zichtbaar gaan plaatsvinden, weg uit de financiële stress, uw zo prachtige creatie van NESARA. Met geluk naar Ascentie toeleven. Wat een geluk dat we weten dat u er bent! Mijn wens is, u te mogen ontmoeten als u en de andere Meesters op aarde komen. Ik wil u zo graag ontmoeten! Heel veel dank voor alles!

    Hartegroet,
    Pascal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat prachtig Pascal! Van Harte dank voor je oprechte reactie. Veel Licht en Liefde zend ik naar jou en je familie ♥ Méline ♥

      Delete