Monday, July 23, 2012

Galactische energieën komen in,voelt U dit ook? Méline Lafont

Ik wilde jullie vandaag iets delen wat te maken heeft met de Arcturiërs.. Geen channeling maar wel wat nieuwe informatie en een persoonlijke ervaring hierin.  Ik heb de toestemming gekregen van hen om dit te delen en aangezien dit wel eens goed nieuws kan betekenen en de hoop weer wat kan opflakkeren, heb ik ervoor gekozen dit met jullie te delen.  

Sinds een paar dagen voel ik enorme energetische veranderingen.  Ik voel enorme aanwezigheid van buitenaardse galactische lichtwezens en galactische energieën.  Flitsen van lichtschepen in mijn hoofd, van verschillende soorten Galactische gebroeders van het Licht die zich allemaal 1 voor 1 presenteerden aan mezelf.  Voor ik verder ga met de informatie die ik gekregen heb en mijn persoonlijke ervaring van de voorbije 3 dagen, zal ik eerst wat meer toelichten over de band die ik met hen gecreëerd heb van het begin tot nu...


Het begon allemaal met mijn eerste TAUK sessies.  TAUK is een manier om te communiceren met de hogere wereld via een letter bord en een pendel.  Heel in het begin deed ik mijn korte channelings via deze manier, wat soms uren in beslag kon nemen, maar ik genoot van die uren te praten met mijn nieuwe vrienden.  In het midden van een channeling met Saint Germain voelde ik zeer veel tintelingen aan mijn 3de oog en kruinchakra, het gaf een gevoel dat deze zich volledig gingen openen.  Ik vroeg wat dit was en kreeg als antwoord dat dit de Arcturiërs waren die mij hielpen om mijn telepatische gaven te kunnen benutten en te ontwikkelen. Saint Germain vroeg me om mijn ogen te sluiten en de zinnen proberen af te maken die in mijn gedachten kwamen.  Opeens merkte ik dat de informatie binnenvloeide en ik de zinnen kon afmaken en al snel automatisch kon opschrijven wat er binnenkwam.  Ik controleerde alles nadien met de pendel en dit bleek exact juist te zijn.  Op die manier is mijn channelen tot stand gekomen via telepatische communicatie. 

Zo ben ik zelfs op 1 van de schepen geweest en heb ik een rondleiding mogen ontvangen.  Spijtig genoeg heb ik de beelden van het uitzicht van de binnenkant van de schepen niet kunnen ervaren, of zijn deze gewist geweest... maar ik heb wel de verschillende soorten schepen mogen zien van verschillende civilizaties.  Ik hoorde 1 van mijn 2 gidsen zeggen: " En dit is nu een Arcturisch schip (wat een soort van bol leek te zijn) dit is een Pleiadisch schip van je familie (meer een schotel vorm) en dit is een schip van Sirius (wat een soort van driehoek leek te zijn)."  Nadien werd ik voorgesteld aan de civilizaties zelf waaronder familieleden van mij zich bevonden. " Dit zijn de Pleiadiërs, jouw familie."  (Deze waren zeer menselijk van vorm zoals wij) "Dit zijn de Arcturians (toen verscheen er een flits van een wezen dat een smal gezicht had maar een zeer breed achterhoofd met wat licht groen-wit achtig kleur van huid) en dat zijn de Sirians."  Deze laatste heb ik geen beelden van kunnen zien, noch herinneren omdat ik blijkbaar geschrokken was van hun uiterlijk, is mij meegedeeld.  Ik had blijkbaar een rondleiding in een schip waar zich verschillende civilizaties bevonden die nauw samenwerkten.  Ik heb dit op een bewuste manier meegemaakt in de Alpha toestand waarin ik me bevond, zo net voor het in slaap vallen.  Ik heb vooral veel klank en uitleg gekregen en af en toe flitsen van beelden maar grotendeels was de rondleiding zonder blijvende beelden, spijtig genoeg.  Een paar weken later was ik weer in een soort van bewustzijnsstaat waar een soort van taal aan mij werd aangeleerd; het bleek om lichttaal of Gallactische taal te gaan.  Ik weet helemaal niets meer van hoe het klonk of wat het juist was, maar ik heb het bewust ervaren dat er een taal werd aangeleerd aan mij.. weer hoorde ik stemmen tegen mij praten en vanalles uitleggen en kreeg ik ook beelden door van lichtbronnen en lichtpatronen.

Aangezien 1 van mijn kinderen van hun Arcturische civilizatie afkomstig is, krijg ik nu en dan geregeld bezoek van hen en ben ik hen ook beginnen te zien als een energetische vorm rondom mij.. Zo wordt ik regelmatig gescand door hen en krijg ik veel uploads en wordt ik hierin telkens begeleid tijdens deze procedures daar het telkens op een bewuste manier gebeurd.  Ze laten mij dan weten wat ze exact doen en waarom... wat het resultaat is.  Zo is het dat ik de laatste 3 dagen enorm veel geometrische patronen krijg als flitsen en een soort film die zich voor mijn ogen afspeelt.  Deze patronen bestaan uit verschillende vormen en kleuren, en ze wisselen af met kristal patronen, lichtpatronen en lichtgolven, lichtstralen en zelfs iets wat gelijkt op wormholes.  Egyptische symbolen waren hier ook bij.. Ik kreeg van hen de begeleiding en uitleg bij ieder patroon op zich wat het inhield en waarvoor ik deze ontving.  Ik moest dit niet proberen te onthouden of op te schrijven, gewoon laten vloeien en laten opnemen.  Mijn hersenen en lichtlichaam zouden wel weten wat ermee moet gedaan worden.  Het bleken mijn persoonlijke lichtcodes te zijn van mijn blueprint, mijn merkabah die nu opgenomen werden in mijn lichtcellen van mijn kristallijne lichtlichaam en die geupdated werden. Allemaal nodig om mezelf te kunnen omzetten naar een energievorm en om mezelf nadien terug  te kunnen aanmaken, wisten de Arcturiërs mij te zeggen.  

Dit zijn beelden die ik gevonden heb die sterk vergelijkbaar zijn met de beelden die ik ingeprent krijg, die geometrische codes en lichtcodes.  Aangezien ik het niet goed kan omschrijven en zelf tekenen vind ik deze foto's zeer sterk gelijkend, om maar een voorbeeld te geven... Het zijn niet de exacte zelfde patronen en codes die ik ontvangen heb, maar vergelijkbaar...







Gisterenavond 22/07/2012 zag ik witte schimmen van energie rond mezelf bewegen en voelde meteen een aanwezigheid van andere energie rondom mij.  Ik riep aan op AA Michael die mij onmiddelijk wist gerust te stellen dat het de Arcturians waren voor nieuwe uploads.  Met een 20tal waren zij bij me, samen met de Aartsengelen en Saint Germain was er ook, en ze begonnen met me te praten.  "Méline, wij komen jou vandaag even opmeten wat je levenskracht, je CHI, bedraagt.  Je zal de komende dagen nog veel meer uploads van ons krijgen en alles wordt nauwlettend in het oog gehouden."  Oppeens voelde ik 1 helft van mijn hersenen in een trilling staan, waar ik duidelijk van merkte dat ze ook daaraan aan het werken waren.  Ik kreeg meteen de bevestiging: "Wij zijn jouw inactieve hersenhelft aan het activeren opdat je nog meer zal kunnen benutten van waar deze hersenhelft voor staat.  Jouw telepatische capaciteiten zullen zich nog meer en verfijndert ontwikkelen en andere gaven zullen op de voorgrond treden, deze hersenhelft is nodig voor deze verdere evolutie en wordt nu stilletjes aan naar de 100% van haar gebruik geleid.  Binnenkort zal jij deze ten volle kunnen benutten"  Zij hebben zo een geavanceerde technologie en intelligentie dat zij ook degenen zijn die instaan voor dergelijke zaken, zij hebben hier ervaring mee en helpen ons hierbij.

De Arcturians zijn zo vrij geweest om mij mede te delen dat het gehele en grote proces voor Ascentie nu in voegen is getreden op een enorme snelheid op energetisch vlak, waarna manifestatie in onze 3de dimensionele wereld volgt.  Over Disclosure zou een nieuwe wending zijn.  Er is nu begonnen met een andere aanpak, en dit met name dat de galactische civilizaties nu begonnen zijn met contact op te nemen met de mensheid via hun slaap en onderbewustzijn.  Het lijkt mij, en dit gevoel krijg ik sterk door, dat er voor gekozen is om dit op zo een soepel mogelijke manier te doen omdat er blijkbaar nog teveel angst is onder de mensheid naar hun toe.  Dit is een eerste stap in het proces van Disclosure om iedereen zo voor te bereiden op hun bestaan.  Onbewust zullen de angstigen onder de mensheid zo een eerste kennismaking maken met hen en hun goede intenties op een onbewuste manier en in hun dromen.  Soms zal er toegestaan worden dat er herinneringen hierover naar boven komen, of dat het op een meer bewustere manier gebeurd..  Zo is er een basis gelegd aan contact en zal de angst voor hen wel eens meer kunnen verdwijnen.  Als de moment van Disclosure of contact dan werkelijkheid is, zal er meer een rust en acceptatie kunnen zijn, alsook een zekere vorm van herkenning. 

Ik vind dit een goede aanpak en goed nieuws!  Het is mij erg duidelijk geworden dat het echt van groots belang is dat er geen angst mag zijn en dat de Galactische gebroeders  geen angst willen opwekken.  Daar draait het allemaal om: geen angst!  Ik wil duidelijk onderstrepen dat deze tekst mijn percepties zijn op het hetgeen ik ervaren heb met hen gedurende de hele periode dat ik contact heb met hen en vooral de laatste 3 dagen.  Ik heb wel duidelijk de mededeling gekregen dat er begonnen is met contact te maken met de mensheid via hun onderbewustzijn en dromen als voorbereiding daar er nog teveel angst is, en dat dit een nieuwe beslissing zou zijn.  Aangezien ik hierover enthousiast was en deze contacten en energieën ook duidelijk voel, heb ik gevraagd of ik dit mocht delen.  Ik heb een aantal mensen rondom mij in directe omgeving, die mij hetzelfde wisten te zeggen, dat ze via dromen enorm veel informatie en contact krijgen met andere civilizaties, waaronder beelden van lichtschepen en contacten. Wat ik dan bij deze heb gedeeld na hun goedkeuring en die van mijn contacten en lichtfamilie...  Ik voel allesinds dat we op het punt zijn van een geweldige rit samen met hen!

Met veel liefde,
Méline Lafont.

No comments:

Post a Comment