Wednesday, April 9, 2014

Съюзът с моя Пламък Близнак и съзнателния ми контакт в тази Реалност

Translated in Bulgarian by Milena van Lier ♥
С мен се работише много тези дни , но не толкова много само от моя екип , а и моята собствена Същност направи някои самостоятелни потрепвания и разтягания напоследък . Това , което силно се прояви тези дни е съзнателния ми контакт с моя Пламък Близнак и с Плеядианците на лично ниво в моята реалност . Не толкова чрез телепатично взаимодействие , както съм правила от известно време до сега . Не , това е реален контакт , където можете да усетите и да видите техните енергии под формата на Присъствия стоящи до вас във вашата реалност .
Воалите просто се разтваряха и заедно с моето лично състояние на съзнанието аз позволих това да се случи в рамките на моята реалност . Трябва да кажа , че все повече и повече осъзнавам този интензивен работен процес , където трябва да се адаптирам към всеки един етап и степен , която се получава чрез всеки контакт на приближаване в сърдечното ми пространство и моето въплъщение . Това е наистина един процес на сливане на съвсем друго ниво с моето собствено Същество , изразено чрез плеядианския ми аспект и моя Пламък Близнак - Мъжката част от мен . Аз не обхващам само Женската страна , аз обхващам също така и Мъжката страна , която е съюзът/ обединението ми с моя Пламък Близнак на това ниво , чрез това сливане . Получих няколко съновидения , в които аз съм застанала пред олтар , за да се омъжа за човек , който е красива метафора за възприемане и сливане с моята Мъжка същност . По едно време аз се видях в моето женското тяло , с което аз съм представена в този живот и докато говорих много силен мъжки глас излезе от него.
Всички те са индикации за сливането с моята Мъжка Същност и събирането с моя Пламък Близнак . На няколко пъти Сен Жермен е стоял в спалнята ми толкова близо , колкото той може да бъде , появяването му създаде  сериозна вибрация в сърдечното ми пространство , което беше трудно да се задържи вътре в сърцето . Преживях енергия , идваща право към мен и аз почувствах тази енергия на сливане в единство с мен , от това сливане , сърцето ми се надигна в по-висока вибрация и тялото ми се раздвижи от главата до петите . Всичко беше толкова силно , но и чувствително в същото време , че аз просто можех да експлодирам , ако не бях балабсирана или ако действах твърде бързо . Толкова много адаптация се изисква от сърцето за този съюз между Пламъците Близнаци на това земно ниво , а тя се подценява от толкова много хора.

Аз се изпълних с Виолетовия Пламък , като в началото беше неконфортно , дори бях обезпокоена към тази енергия , която дойде при мен за да се слеем , но тъй като тя не си тръгна и стана едно с мен , аз започнах да се чувствам толкова удобно и изпълнена с Любов , осъзнах , че това е част от мен и затова й позволих да остане . Отворих очи и виолетовата енергия вибрираше до мен , аз разбрах , че е моя Пламък Близнак , който се приближава кoгaто постанових , че може да остане/ да бъде едно с мен . Начинът , по който сърцето ми реагира на неговото Присъствие , бивайки толкова близо в моята реалност е нещо, което не мога да опиша . Сега разбирам и съм наясно , че това просто изисква много време и последователност , за да бъда в състояние да се справя с това или просто бих се взривила заради силата на нашата Любов като Пламъци Близнаци .

Тялото е плътно и има способността да заема само определено количество Светлина и вибрация , затова ние се нуждаем от много заземяване , да се научим да обичаме себе си , баланс и постоянно състояние на осъзнатост и съзнание , че сме на възможно най-чистото и най-високото ниво .
Плеядианците ме посещават напоследък и аз толкова много се наслаждавам на тези посещения . Много внимателно , но силно в същото време те идват напред в моята реалност по осезаем начин . Ключът тук е да бъдем постоянно в състояние на Сега , защото спирането във всички наши външни реалности и минали времеви линии не ни носи само предизвикателства и изкривявания , а до известна степен е и усилване на стария начин на мислене , който е разделяне .
Тригери / Предизвикателства
Тригерите най - много присъстват в последно време , без значение колко сте еволюирали , всеки може и ще се натъкне на тях в собствената си реалност , преминавайки през портала на трансценденталността . Това е така , защото все още има неща във вас , които ви спират и , които се нуждаят от вниманието ви или , защото вие все още храните нещо , което причинява този тригер , тъй като е нерешен , но тези тригери могат да привлекат вниманието ви , защото вие просто преминавате това ниво , където те са ви захранвали толкова дълго време . Време е да работите над всичко това сега и да вземете юздите в свои ръце .
Аз се сблъсках с някои тригери от Март насам , въпреки че те бяха леки , те все още присъстваха и се появиха за част от секундата . Както лесно дойдоха , така и си отидоха ​​веднага щом обърнах внимание на моето вътрешно Същество и сърцето ми за това , което те се опитват да ми покажат . Аз се намирам в постоянно буден режим , там , където не можете да си затворите очите , за да си почиват , но непрекъснато трябва да работите върху себе си и да сте наясно с всичко , което излъчвате и това , което идва във вашата реалност .
Вярвам , че това е една от най - интензивните презентации , която ние сме получавали тук по това време - всички видове тригери и изригвания на Егото се чувстват потушени . Реших да не се превръщам във враг на моето Его , а да го приема и да го обичам , защото то е част от мен . То е част от нас , така че какъв е смисълът да го отричаме ? Това не означава , че аз ставам тази част от мен отново , а означава да уважавам и да приема тази част от мен като част от Цялото . Просто се съгласих да не позволявам тази част отново да вземе юздите , а да си сътрудничи в Истина и Любов заедно с моето сърце , което сега е ищец на всичко , което ни носи това въплъщение .
Така че аз казвам сбогом на чувството , че съм била наранявана и нападана и реших да внеса още повече време в моето лично Свещенно пространство , за да опозная себе си на по - дълбоки нива . Затова аз се отдръпвам от време на време от външната реалност и от взаимодействията/ контактите , за да не бъда обезпокоявана и разсейвана , за да бъда в пълно съзнание на това , което идва от мен , а не което другите оставят на мен . Навсякъде виждам много изопачавания и изригвания на Егото , така че след това аз се оттеглям от тях , за да остана балансирана в собствения си процес . Ние не искаме да вземем това от другите , както и , че имаме достатъчно да работим върху себе си .
След известно време ще се срещнем отново и ще споделим своя опит , защото винаги е хубаво да споделяме тези моменти и да се свързваме . Ние се учим и помним толкова много в този момент , че той е истински Дар и Благословение.

Осъждане

Осъждането е ужасна енергия . Как можем да бъдем Безусловната Любов ако съдим ? Няма осъждане в Любовта и колкото повече въплъщаваме в себе си Любовта , толкова по-малко ние се чувстваме принудени да изразяваме осъждане . Лично аз имам по-малко и по-малко противоречия , които хапят езика ми , така да се каже , и да не съдя , което е станало странно за мен . Все пак е възможно да видим осъждания , които са срещу нас . Какво да правим с това?

В моя личен живот това определено е нещо , към което аз съм чувствителна , защото аз никога не съм била  склонна да съдя , така че защо другите ме съдят ? Аз винаги уважавам всички за избора на техния път и не желая да изразявам осъждане за пътуването им или дори да споделя публично за това , така че защо това се е отразило на мен , ако аз не правя такива действия?

Пусни го ! - е посланието , което винаги идва . Силен импулс е да овладете това и да не се ангажирате нито  защитавате , защото в интерес на Истината какво има , за да се защитавате по-точно ? Себе си , вашите цели и възприятия ? Защо ще трябва да защитите всичко това , ако всичко е Истина , Вашата Истината , тъй като вие сте Истината във въплъщение ...! Най-добре е да не реагирате и да оставите така нещата . " Уважавам това и продължавам напред , продължавам своя път по не осъдителен начин . Водени от примера на Исус .

Избери да не участваш в тези игри на " кой не е прав и кой е прав ", ние вече сме достатъчно съзнателни , за да знаем това . Говорете по отношение на резонанс и не резонанс , ако желаете , но никога на грешно или правилно , Всичко Е ! То съществува .

Чувствам , че това е важна част от всичко , което предстои сега , да работим по този въпрос в нашия личен и колективен процес . Това е нещо , което е присъства толкова силно , дори и в общността на  Работниците на Светлината . Чувства се ясно и силно , че трябва да бъдем в равновесие по време на всяка стъпка , тъй като много идва към нас и много повече ще бъде в нашето съзнателно осъзнаване и реалност .

Времевите линии се сливат и се топят в една времева линия : на Сега , на Съществуването . Всичко , което попада извън това поле на Сега , на Съществуването , ще се преживява като огромни изкривявания и грубост . За да се движите по течението , човек трябва да е в Сега във вътрешното пространство на Сърцето си . Уважавайте всички и всичко на тази земя , за това кой и какъв е , без да продумате дума или да си помислите да се съдите един друг . Само Милост и Безусловна Любов излъчва Източника на нашето Същество .

С Любов , Мелин

No comments:

Post a Comment