Saturday, January 19, 2013

Méline Lafont ~Lady Portia: De nieuwe wereld heeft zijn eerste kinderstapjes gezet in de harten van de mensheid.




Geliefde harten van mij, ik ben verheugd over deze nieuwe wereld dat zijn eerste kinderstapjes heeft genomen in de harten van de mensheid. Jullie beginnen nu allemaal te bestaan ​​en co-creëren met elkaar en dit het is het mooiste om te observeren. Jullie hebben allemaal een ware uitbreiding Van Licht en Liefde opgedaan, diep in uw kostbare harten van uzelf en van de Liefde. Jullie hebben allemaal gekozen om in deze nieuwe realiteit te zijn van de 5e dimensie gaande naar de 6e Dimensie, langzaam en geleidelijk aan.

Maak je geen zorgen, mijn dierbare harten,  voor jullie zijn aan het ascenderen en jullie zijn jezelf meer en meer aan het vindend in dit nieuwe wezen van het leven. Jullie worden je ware aard weer en jullie hebben een geweldige job gedaan met dit. Blijf overtuigend doorgaan met deze grote sprong in jullie bewustzijn, het zal prachtige dingen en energieën voortbrengen, die op zichzelf u zullen brengen tot in de Hogere Dimensies van je ware wezen van Licht. Veel komt te geschieden in de harten van je wezen en veel is nog steeds aan het veranderen, aanpassen en aan het brengen van hoop in de harten die het nodig hebben.


Je bent je eigen redder, U bent de Christus en de Meesters van deze Aarde. Net als Christus,  kwam je hier om je Licht en kennis te brengen aan anderen, en als Christus zal u zichzelf weer Ascenderen totdat je je ware zelf weer bent; deze schoonheid en Bron van Licht en Liefde. De kennis dat uw harten weer brengen naar elkaar, is het begrijpen van uw wezen, een acceptatie en een veel meer geëvolueerde Zijn. Dit is uw keuze, dit is uw missie, jullie allemaal dierbare harten!

Ik wil mijn diepste dankbaarheid delen voor dit alles, en ik wens mijn eeuwige aanmoediging te verspreiden naar u allen, zodat de aanraking van mijn hart naar de jouwe toe, uw hart zal laten draaien voor oneindigheid. Ik houd ervan om u allen mijn steun te brengen in het Zijn, en ik hou er echt van om jullie dit kostbare geschenk aan jezelf te zien koesteren. Het is een verbazingwekkend feit, deze wereldwijde transformatie en het is al begonnen in de harten van de Mensheid. Lente zal de geboorte brengen aan u allen, de zaden zullen geschenken brengen zoals schoonheid, liefde, warmte, vriendelijkheid, Harmonie en natuurlijk evenwicht, transparantie, Licht en communicatie die krachten zullen bundelen met alle creaties die jullie allemaal aan het creëren zijn tot nu toe.

Zoals het bloeiende begint en de geboorte wordt geïntroduceerd in de menselijke harten, wordt acceptatie gevoed. En het ontstaan
​​van het bewustzijn is een feit. Geniet van deze fase van jullie Ascentie proces, want dit is de eerste stap van het proces. Elke stap in dit proces is een reis op zich en één ieder is een speciale stap om te zien! Zie dit als een geschenk en niet als een last. Dit is het mooiste en meest prachtige geschenk die men kan hebben en dit is de reden waarom jullie zich hier allemaal voor aangemeld hebben. Zie deze kwestie van Ascentie als een reusachtige en gelukzalige toestand, waar u zich in kunt vertoeven en ervaar precies de dingen die het hart kiest. Je zal nooit genoegen met minder dan dit, in feite zal er slechts alleen dat zijn.

Ik druk nu mijn eigen Licht uit aan u allen, dat is een staat van Liefde en een feit van evenwicht. Ik breng u mijn vriendelijkheid en kracht in deze tijd van Ascentie, om je te laten volhouden tijdens deze fase van het proces, en om u te garanderen dat, ja, jullie allemaal aan de nieuwe wereld zijn toegekomen en deze aan het intreden zijn op dit huidige moment. Geef je lichaam en tempel de "tijd" die nodig is om zich aan te passen en dit volledig te integreren want dit is je laagste uitdrukking van jezelf op dit moment, fuserend met je Ware Zelf. Het is een mooie en "nog nooit eerder gedaan" proces en dit, mijn dierbare harten, is een geschenk op zich om jezelf te kunnen uitdrukken in dit stadium van Zijn.

Laten we nu al onze handen en harten samenbrengen en een aantal zaken afsluiten die onszelf niet houden in onze eigen Hogere Staat van Zijn. Laat deze zaken en delen van je wezen los en dien alleen het Licht en deel Licht. Er is niets meer van een Licht presentie dan uw eigen kostbare harten en uw ware wezen van Licht. Je bent een bron en je bent dit ware wezen van Licht, hou dat altijd in gedachten!

Ik verlang zo voor jullie allen, om deze schoonheid van uzelf te zien en dit allemaal samen in harmonie en in deze nieuwe geboren magische plek van Licht. Voed deze Nieuwe geboren schoonheid uit de diepten van het hart, met de perfecte voeding voor dit; LIEFDE. Start het zien van deze schoonheid in het hart, want het is al aanwezig en laat het allemaal stromen uit je, afstemmend in je werkelijkheid.

Voor nu, neem ik afscheid en ik zal u ontmoeten in het hart.

IK BEN die IK BEN
Lady Portia


Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material freely, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be for Blogger and http://pleiadedolphininfos.wordpress.com as Homepage

No comments:

Post a Comment