Sunday, December 2, 2012

Lady Portia ~ Wij zijn begonnen ~ Gechanneld door Méline Lafont



Geliefde Harten van me, nu de dagen korten en de tijd wegsmelt, en langzaam de groei van het 'Nu' zich voltrekt, zal er worden gezien wat jullie natuurlijke presentie is.  Deze prachtige bloesems van Licht zijn nu aan het volgroeien tot de prachtigste creaties ooit!  Jullie zijn elk op zich de mooiste geschenken op aarde en jullie vertegenwoordigen het Licht in alle Liefde en Zijn.  Jullie eigen creaties zullen zich nu meer vertonen in een meer liefdevollere energie, voor deze nu in een nieuw jasje worden gestoken vol glitter en glans.

Er mag verwacht worden dat er zich talloze veranderingen zullen presenteren op zeer korte tijd nu.  Als de tijd verkort, zo verhogen de energieën zich in intensiteit nu en zorgt dit alles voor het maximale aan verschuivingen die elkaar zo goed als direct zullen opvolgen.  Het is allemaal nu een stage hoger geplaatst en daarom kunnen enkel de meest gebalanceerde zielen deze positieve veranderingen en energieën op een zeer effectieve wijze ondervinden.  Maak er gebruik van , geliefde harten van me, en dit altijd voor ze verlenen veel activatie voor uw allen.

Chaos zal het lijken voor ongebalanceerde zielen dezer tijden, voor het innerlijke de uiterlijke wereld weerspiegeld en wat is het 'uit balans' zijn in de uiterlijke wereld? Juist ja, chaos. Steeds voel ik mij verantwoordelijk voor deze geliefde zielen, die hun balans trachten te herwinnen en ik sta hen en jullie allemaal bij wanneer er vraag is naar balans en de zoektocht hiernaar begint.  Nog vele zielen zijn hier hopeloos naar op zoek, en ik ben hier voor hen allemaal met geen enkele uitzondering.  Mijn beschikking staat klaar voor uw allen, het is mijn taak alsook mijn geleide Liefde voor de mensheid en de Aarde.


Wanneer we wensen voor balans, vragen we in feite naar het terug goed voelen en het terug herwinnen aan onszelf.  Het terug vinden van ons ware zijn om precies te zijn.  En is dit niet alles waar vele harten nu naar smachten?  Naar het "wie ben ik?", "waarom ben ik hier?", "wat houdt deze missie in voor mijn persoonlijke evolutie?".  Wel, mijn geliefde harten, sta mij toe uw allen gerust te stellen dat alles naar u toekomt.  Als de connectie met uw Hogere Zelf (u), weer samengesmolten is tot 1, zal alles terug geweten zijn.  

Deze innerlijke connectie, dewelke in werkelijkheid een samensmelting is tot uw eigen zijn, zorgt voor een activatie van het 'weten', alles stroomt weer binnen in uw geheugen wat u steeds bij u in uw harten hebt gedragen.  Herinneringen komen op uw gedachten en dromen als flitsen van herkenning.  Dan zal alles geweten zijn, en daarom is mijn taak een ernstige en belangrijke, voor het in balans zijn en het aannemen en accepteren van uzelf; het leidt u tot uw ware zelf wat Ascentie is.

Dus voel u allen gelukkig in deze tijden, dit gevoel stimuleert de positieve energieën dus voel u gerust vol vreugde en maak plezier, voel uw harten en uw liefdevol zijn groeien naar uzelf en anderen toe die op dezelfde frequentie zitten.  Het is jullie Sterren familie en vrienden van het Licht.  Jullie gaan 1 grote massa en groep vormen die tesamen, hand in hand, zullen werken aan deze verlichting door samen te komen op 1 golflengte en dit dezelfde.  Deze massa groep zal zijn taken en gaven ter beschikking stellen van vele andere zielen op Aarde, die een zetje of hulp nodig hebben in de misschien moeilijkste tijden voor hen.

Ook deze slapende zielen rekenen op uw allen die hun missies hebben gevonden en gestart zijn op Aarde, zowel in de Hogere Sferen alsook hier op Aarde.  Er wordt nu gekeken naar het aantal ontwakeningen en deze zijn prachtig gestegen, allemaal dankzij de vele Lichtwerkers onder jullie allemaal en uw allen!  We verwachten en hopen allen op nog veel meer ontwakeningen, zodat de grote groep van verlichting kan groeien en de krachten kunnen gebundeld worden.

De krachten van de Meesters en Aartsengelen zijn op dit ogenblik aan het bundelen tot 1 groot Licht van talloze kleuren en presenties.  Het schept de nieuwe Wereld voor uw allen, voor elke kleur een bepaalde missie en energie met zich meebrengt.  Het samen bundelen van al deze krachten en energieën van onze presenties, zorgt ervoor dat deze nieuwe wereld in een pure Licht-Staat wordt geboren, dewelke dan zal uitgroeien tot een vorm van jullie creaties.  Zie deze bundel van ons Licht, als een soort van bevruchting voor deze nieuwe wereld van jullie.

Onze krachten zullen tot een bundel van Licht komen vlak voor de effectieve verschuiving, dewelke nu gestart is.  Wij lenen allen onze assistentie op de hoogste graad en staan paraat op elk moment.  Jullie Hogere Zelf wordt dikwijls aangesproken nu om mee tot orde te komen en uw taken te voltrekken.  Degenen die zich als Meester of Aartsengel in een incarnatie bevinden, zullen zich nu heel sterk aangesproken voelen en weten wie ze zijn en waarom ze nu tot grote actie overgaan met hun taken.

Velen onder ons, zijn effectief in incarnatie op jullie wereld gekomen, geliefde harten van me.  Je kan ons overal vinden daar wij zeer ver verspreid zitten over gans de wereld.  De tijd om voor onze ware aard uit te komen zal gauw van orde te zijn, wanneer er wordt gevoeld dat de wereld hier klaar voor is.  Voor nu is het belangrijk te weten dat we hier zijn en ons hier zeer lang hebben op voorbereid.  Deze geliefde channel is 1 van deze incarnaties van een Meester, al voelt zij zich nog niet klaar om te delen wie.  Voor haar is het voldoende te weten voor haar zelf wie zij is en dat is uiteraard zo.

Ik wil u allen nog vragen, om nu jullie intense samenwerking en krachten te bundelen en jullie diensten aan anderen te bieden als er wordt gevoeld dat u iets te beiden heeft.  Dit is erg belangrijk om nu te starten met uw gaven en dit aan te bieden aan wie hieraan nood heeft.  Maak u geen zorgen voor jullie zullen allen aangesproken worden via jullie Hogere Zelf en op elkaars pad gebracht worden.  Voor nu, mijn geliefde Harten, laat ik jullie in alle Liefde.  Ik wens steeds tot uw allen ter beschikking te staan en dit volkomen vrijblijvend.  Ik hou van uw allen en zend u mijn liefde.

IK BEN dat IK BEN
Lady Portia



Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material freely, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be for Blogger and http://pleiadedolphininfos.wordpress.com as Homepage

No comments:

Post a Comment