Tuesday, December 11, 2012

Mijn Ascentie ervaringen door Méline Lafont





Lieve lezers, vrienden en sterren familie die ik heb mogen ontmoeten via mijn blog en daarbuiten… Ik ben dankbaar voor jullie allen te hebben gevonden tijdens mijn missie en op mijn pad in deze Aardse Incarnatie.  Dank je wel hiervoor, ik hou werkelijk van iedereen!!!!

Aangezien de grote shiften in het Ascentie proces voor de deur staan en iedereen wel met de vraag rondloopt wat Ascentie wel is, wat er mag van verwacht worden, hoe het nadien zou zijn, en andere talloze vragen, wilde ik deze persoonlijke ervaring met Ascentie delen. Ik weet het antwoord op de vraag ook niet 100% maar wat ik wel weet, is hoe Ascentie voor mij is en hoe ik deze al heb mogen ervaren.  Daarom wens ik graag mijn ervaringen hieromtrent te delen met jullie allen in de hoop dat het een betere kijk kan bieden op dit alles.  Hou wel in jullie achterhoofd dat dit een persoonlijke ervaring voor mij was en dit mijn gevoel en interpretatie weergeeft en zodus kan verschillen met jullie eigen proces.


Het begon allemaal in Mei 2012 net voor de uitlijning met onze Aarde en de Plejaden.  Aangezien ikzelf van Alcyone afkomstig ben heb ik deze zeer heftig ervaren en had ik ergens al een groot voorgevoel dat iets me die nacht zou te wachten staan (Europese tijd). Die vooravond was ik mijn dagelijkse gesprekken aan het houden met mijn team) en het viel mij op dat er enorm veel activiteit was in mijn kamertje en veel flitsen en lichtwezens aanwezig waren rondom mij.  Ik had zelfs een gevoel van een overlading van verfijnde energie in mijn kamer en voelde mij wat duizelig.

Ik voelde me erg zenuwachtig, niet wetende wat er zou gebeuren maar ergens had ik diep in mijn onderbewustzijn wel een voorgevoel.  Ik begon mijn gesprek met Aartsengel Michael zoals ik dit altijd doe en stelde hem de vraag wie er allemaal aanwezig was rondom mij.  Michael begon een heel resumé van namen van Lichtwezens te benoemen dat het erg snel duidelijk werd waarom mijn kamer als het ware een disco leek van alle verschillende Licht presenties en waarom ik me wat duizelig voelde; door het enorm aantal aan verhoogde en verfijnde energie in mijn kamertje.

Het werd me duidelijk dat er iets op til stond want voelde me zeer zenuwachtig en vroeg dit dan ook aan Michael waarom ik de eer had om zoveel tegelijkertijd op bezoek te mogen ontvangen.  Eerst leek er iets geglipt te zijn uit Michael zijn boodschap, hij zei me dat ik goed genoeg wist wat er mij te wachten stond en dat ik zou Ascenderen die nacht.  Maar gauw leek dit niet de bedoeling zijn geweest om dit te delen met mij.  Achteraf zweeg die als een graf als ik verder iets vroeg hierover. 

Nu moeten jullie weten dat ik toentertijd nogal een angst had voor het onbekende, ook al was ik er zeer verheugd op.  Na deze ervaringen is dit volledig verdwenen!

Ik ga slapen en zet mijn wekker om gewekt te worden om 04u in de nacht voor te mediteren op de climax van deze uitlijning met mijn thuiswereld Alcyone. Ik leek diep in slaap te zijn, maar door dat ik wakker werd gemaakt door mijn wekker, vond ik mezelf op een heel rare manier terug en in een rare positie, waarop ik hoegenaamd nooit zou liggen en zeker niet op die manier.  Er was iets verandert aan mijn kledingstijl en het werd me erg duidelijk dat er iets gebeurd was met mijn fysieke lichaam.

Ik merkte dat mijn hart wat drukte en ik erg vermoeid voelde alsof ik wel 1000 zaken had gedaan, vooral fysisch dan.  De daarop volgende dag hou ik een gesprek met mijn team en kom ik teweten wat er van was; er werd me gedeeld dat ik mijn eerste Ascentieproces had meegemaakt in dit leven.  Daar het een zwaar iets voor het Fysieke lichaam is en de stap van 3D naar 5D de moeilijkste is, omwille van het fysieke aspect, had ik dit gevoeld en was het zwaar geweest door mijn extreme vermoeidheid.

Maar ik was door de portaal gegaan en dit met lichaam en dan terug gekomen.  Deze hele reis was erg vermoeiend maar nodig, het zou enkel makkelijker worden en meer bewuster de volgende keren.

Komt er dan nog een keer?  Waarom ben ik nog hier?  Waarom ziet alles hetzelfde eruit, inclusief mezelf? Talloze vragen had ik en ik voelde een gevoel van telleurstelling want dit was absoluut niet wat ik me bij Ascentie had voorgesteld en ik wilde hier absoluut weg!  Mijn team heeft me uitgelegd dat ondanks ik al een Geascendeerde Meesteres was in incarnatie, ik elke keer bij de komende portalen opnieuw een stapje hoger zou ascenderen en terugkomen en dit zolang totdat ik terug aan mijn oorspronkelijk bewustzijn staat zou komen.  Dit Ascenderen, door de poort gaan, en terugkomen is noodzakelijk om Moeder Aarde en de mensheid bij te staan en deze allen mede in een hogere trilling te brengen door mee terug te Ascenderen elke keer opnieuw.  Het terugkomen is te wijten aan mijn missie op Aarde die ik nu aan het vervullen ben.

Zo heb ik mij tot op heden toe, verschillende malen voelen Ascenderen en terugkomen en mijn team had gelijk; het gaat makkelijker met de keer en meer bewuster.  Zo heb ik van 3D naar 5D in mijn slaap op een onbewuste manier ervaren en ook mijn tweede Ascentie was tijdens mijn slaap van 5D naar 6D tijdens de Venus Transit in Juni.  Mijn eerste meer bewustere ervaring was tijdens een gesprek met Saint Germain, ik voelde ineens een kleine schok door heel mijn lichaam alsof er iets door je flitst en plotseling kreeg ik de boodschap net naar 8D als bewustzijn staat te zijn geascendeerd.

Het leek onwerkelijk en moeilijk te bevatten, maar het was erg duidelijk dat er net iets was gebeurd en het voelde goed! Ik weet nog dat ik zei; als het dat maar is! Mijn angst voor het onbekende was op slag weg.  Ook de keer erop van 8D naar 10D, waar misschien een paar dagen tussen zat, was op dezelfde manier gebeurd en dit telkens wanneer ik met iets bezig was, alsof ze mij wilden afleiden ☺ Maar dan was ik ook het meest ontvankelijk hiervoor..

Mijn aller laatste Ascentie was wel de meest speciale en bewuste moet ik zeggen.  Deze vergeet ik nooit meer!  Ik was aan het telefoneren met een vriendin en terwijl aan het ronddolen met mijn baby op de arm en ik was aan het ratelen en ratelen, tot op een zeker ogenblik ik een grote schok door me heen voelde gaan en dit gepaard met een Lichtflits van een specifieke kleur, wat mijn kleur blijkt te zijn.  Dit gebeurd allemaal tegelijkertijd maar vooraleer mijn geest dit kon bevatten, plaatsen en beseffen leek dit in stappen te gaan maar het was duidelijk tegelijkertijd alleen besef je dat niet ten volle; ik kon dit niet volgen.

Na die schok en flits voel ik me nog steeds rondlopen en ratelen alsof er niks gebeurd was, maar ik voelde dat er iets anders was.  Op dat moment riep mijn vriendin me aan de telefoon verschillende keren bij naam en wist me te vertellen dat de lijn onderbroken was en ik 30 seconde tot 1 minuut gewoon weg was.  Ze heeft me moeten terug bellen om mij vast te krijgen en dan bleek ze onmiddellijk terug verbinding te hebben met mij zonder een beltoon en ik was gewoon verder aan het praten.

Mijn haar stond recht op mijn armen en ik had kippenvlees over heel mijn lichaam.  Ik besefte dat dit dus duidelijk gebeurd was en alles viel terug in zijn plooi.  Voor mij leek het dat ik tijdens die flits ben weg geweest en teruggekomen, en ik gewoon verder hervatte met wat ik bezig was alsof er niets gebeurd was, maar ondertussen voel en weet je dat dit niet zo is.. maar ik probeerde dit te bevatten en dat duurde even vooraleer ik dit kon begrijpen.  Het leek alsof de hele wereld heeft stilgestaan en op pauze werd gezet.

Dit was een ervaring die zeer bewust gebeurd is en niet te beschrijven valt en het ging dan nog eens zo gemakkelijk alsof het niets was.  Achteraf heeft mijn team en tweelingsvlam me gedeeld dat ik geascendeerd was tot de 12ste en mijn eigen bewustzijn en hierdoor een samensmelting met mijn tweelingsvlam heb mogen genieten (wat de kleur van die lichtflits verklaard).  Uiteraard werd ik nog steeds hier verwacht op Aarde en is ook dit een proces geweest als assistentie voor moeder Aarde.

Sindsdien heb ik steeds op een bewuste manier mezelf weten door de portalen gaan en heb ik mezelf voelen transformeren van een fysieke lichaam naar een energie en terug naar een vorm.  Zo ben ik op een avond in bed, beginnen zweven en voelde ik me in een andere staat, terwijl ik steevast nog in bed lag, maar tegelijkertijd reisde naar een andere wereld en bewustzijn.  Ik zag mij door een poort en tunnel gaan en het oog van Horus presenteerde zich aan mij als zijnde de poort.  Zo heb ik mezelf weten reizen naar een verleden waar ik mezelf in incarnatie tegenkwam en daadwerkelijk ook mee praatte, ik herkende mezelf en maakte tijdens deze reis een ongeloofelijke ervaring mee..

Ik moet zeggen dat ik steeds teleurgesteld was om nog steeds, ondanks die Ascentieprocessen en verhoogde bewustzijn staat, hier te zijn en de wereld te zien op dezelfde manier en in dezelfde vorm.  Ik verstond het zelf niet goed, maar ik moet zeggen dat ik wel zeer duidelijk verschil voelde, telkens na dit ascentie proces, en dit in mijn hart, in mijn Zijn en energie.  Daardoor veranderde mijn wereld compleet en ben ik compleet veranderd en niet meer herkenbaar voor sommige vrienden van mij.

Alles wat mij ooit boeide, boeit mij nu helemaal niet meer, ik zie de wereld nu compleet anders vanuit een ander perspectief die meer relax en liefdevoller is.  Ik weet plots wat ik wil en wie ik ben, waarvoor ik sta en niets zal me tegen houden want ik ben nog nooit zo zeker geweest en ben nog nooit zo vastberaden geweest in mijn doel.   Daardoor is mijn wereld en ikzelf werkelijk beginnen te veranderen en is ze niet meer als tevoren.

Wat wel erg moeilijk is, is dat ik elke keer meer en meer moeite had om terug te komen en problemen ondervond om mij opnieuw aan te passen aan deze energieën op Aarde.  Zo kon ik zelfs geen mensen meer verdragen rondom mij, noch in de ogen kijken, alles was te laag en verstorend geworden voor mij wat mijn huidige leven niet zo makkelijk maakte, en dit nu nog steeds.  Ik voel me meer als een eenzaat die verlangt naar stilte en niemand om me heen verdraagt buiten mezelf en soortgenoten die op dezelfde golflengte zitten en hetzelfde meemaken.  Ik voel me meer begeleid en geneigd om naar binnen te gaan en daar te blijven, want daar voelt het goed!

Dat is wat voor mij Ascentie voorstelt en hoe ik het ervaren heb op een persoonlijk vlak.  In mijn opinie, en dit is wat ik denk maar daarvoor niet weet, zal alles rondom ons pas veranderen wanneer elk individu voor zich persoonlijk zorgt en tot Ascentie brengt, waardoor het collectieve eindelijk zal kunnen schiften tot een andere wereld.  Uiteindelijk is deze wereld een vorm en creatie van het collectieve denken en als elk individu zijn denken verandert en zijn wereld verandert in alle Liefde, zal alles in collectieve vorm kunnen schiften en de assistentie daarbij is U!

Met veel liefde en dankbaarheid voor altijd, Méline

No comments:

Post a Comment