Friday, December 28, 2012

Méline Lafont: Mijn ervaringen rond de uitlijning van 21 December 2012




Ok, na mijn retraite van 6 dagen voel ik me klaar om mijn ervaringen en gevoelens die door me heen gingen die tijd, te delen.  Ik moet zeggen dat 20- 21 en 22 December enorm raar waren voor mij en mij een down gevoel gaven.  Het weer was enorm donker en miezerig, de wereld en mensen rondom mij, waren alles behalve vrolijk en zonnig.  Ik zag nog evenveel onvriendelijkheid en zure mensen lopen en heb alles behalve kleur gezien alsook geen shift gezien nog gevoeld.  Het voelde alsof ik gedisconnecteerd was in die 3 dagen en het mooie spectakel uit bleef.  Ik was dus teleurgesteld en had verwachtingen geplaatst waar ik op voorhand van wist dat ik die niet hoefde te plaatsen en net alles hoefde los te laten!  Maar toch neemt soms dat “menselijke” over en is de verleiding groot, ook voor mij.

Op de 22ste ben ik naar een grot getrokken waar de meest prachtige kristallen in verborgen waren en hun creaties vormen.  Dit was een opening voor mij en heeft mij enorm deugd gedaan; je voelde de puurheid en het was er fris en zalig!  Ik zag heel veel licht entiteiten die daar aanwezig waren en ik voelde mij daar enorm welkom en werd verleid deze prachtige kristallen aan te raken en met hen te connecteren.  Deze waren enorm van proporties en van grootte en straalden de zuiverheid zelve uit!  Geen enkele foto geeft de reële pracht van deze kristallen weer.


Na dit bezoek is het mij erg duidelijk geworden dat ik een enorme zuivering ben ondergaan net als mijn kinderen en moeder, we voelden vanalles lichamelijk veranderen en gebeuren, en die nacht heb ik dan eindelijk mijn persoonlijke uitlijning en portaal ervaren!  Tijdens 1 van de 3 meditaties van Anrita Melchizedek, die ik elke dag allemaal deed voor het slapen gaan en ook al 3 dagen achter elkaar had gedaan, heb ik wel 3 shiften ervaren in die meditatie!  Prachtige paarse en witte kleuren gingen dwars door mijn hart heen en werd ervaren als een enorme verlichting en prachtige Ascentie.

Het werd mij zeer duidelijk dat vanaf die dag van de 23ste alles anders aan voelde en de zon ook eindelijk scheen en prachtige kleuren vertoonde die ik voordien nooit eerder heb gezien.  Ok, dus deze 3 donkere dagen voordien die zo somber waren voor mij, en ook letterlijk somber waren van weer, waren dus voor mijn interpretatie de periode van de 3 donkere dagen.  Voor mij persoonlijk zijn deze 3 donkere dagen, waarover zoveel gespeculeerd werd niet letterlijk te op te vatten, maar is dit een periode ,die ieder voor zich ervaart, als een innerlijke opkuis waar al het onaangename en moeilijke naar boven komt en je uzelf hier dient door te halen en uit te transcenderen vooraleer de verlichting volgt, uw persoonlijke verlichting en dit door naar het innerlijke gebracht te worden.  Zo was het voor mij en zo heb ik het begrepen althans, daar ik tegen een paar zaken ben op gebotst die ik anders diende te bekijken en werkelijk alles diende los te laten.

Die 3 dagen waren echt een gevoel van verwachting, teleurstelling en vooral een confrontatie met bepaalde zaken waar ik door moest en kon begrijpen achteraf.  Daar deze nog eens gepaard gingen met echte donkere dagen van mist en regen, bekrachtigde dit alles voor mij.  Ik voelde helemaal niets die 3 dagen alsof ik niet mee was, maar dit bleek helemaal niet het geval te zijn, integendeel!  Ik zei nog lachend tegen mezelf dat dit wel de donkere tijden leek te zijn en dat wanneer deze sluier van mist eens weg trekt, de kleur zal verschijnen en zo was het ook voor mij.

Vanaf die dag dat alles innerlijk is verandert en ik weder een enorme transformatie was ondergaan, ben ik persoonlijk erg verandert en heb ik meer zaken begrepen over mijzelf alsook over mijn Tweelingsvlam en het proces van onze reunie en deze Ascentie.  Alles leek ineens een paarse schijn te vertonen; overal waar de zon op scheen werd deze prachtige kleur gereflecteerd, al vat ik dit eerder op als dat de zon net die prachtige kleur zichtbaar maakt.  Over al de bomen en prachtige natuur, verkeersborden en zelfs mijzelf en mijn auto, scheen een prachtige violette kleur.  Ook merkte ik enorm veel de 7 stralen op als kleine regenbogen rondom mijzelf en in de vrije natuur.  Echt prachtig!  Mijn foto toestel kon dit alles zelfs waarnemen overal waar ik het heen richtte zag ik enorme licht pilaren van een violette kleur, zelfs op mijn scherm van mijn fototoestel.

Nadien zijn beelden of herinneringen beginnen binnen komen van prachtige natuur zoals grotten, gebergten, kristallen en zelfs heilige plaatsen van gebouwde tempels in de prachtige natuur.  Ik ben nog steeds aan het proberen uit te klaren of dit herinneringen zijn of visioenen.  Allesinds voel ik de tijdlijnen echt tot 1 tijdlijn komen, zeer subtiel aan, en voel ik mij nu meer geconnecteerd en geactiveerd met mijn hogere lichaam in mijzelf in 5D.  Alles is gestart en dit is een zeer geleidelijk proces dat nooit op 1 dag zou voltooid zijn, en dit heb ik en wij allen altijd geweten en toch nog plaatsen we die verwachting; hoe menselijk toch?!

Nu voel ik mezelf uit deze menselijkheid enorm transcenderen en voel ik me nog meer thuis in die hogere wereld.  Mijn thuiskomst, waar ik woon, was een enorme down ervaring, want ik voel me alles behalve “thuis” hier, ook al voel ik de veranderingen optreden.. Het samen leven met iemand die niet ontwaakt is en dit ook weigert, is alles behalve gemakkelijk als je voelt dat jij hier uit groeit en dit niet meer aanmaakt maar je partner wel, en je hier moet mee samen leven terwijl je op een ander niveau opbouwt met je Tweelingsvlam.  Een zeer belangrijk punt waar velen van ons het nu moeilijk mee hebben.

Alles gaat erom om het vertrouwen in jezelf en het Licht te houden, we zijn werkelijk door een shift gegaan maar dit is enkel nog maar het begin en de eerste stappen.  Alles wordt geleidelijk aan duidelijker en het kan niet anders meer dan beter en prachtiger worden.

Deel gerust al jullie ervaringen met elkaar en jullie zijn ook welkom deze te delen met mij, dan plaats ik ze voor de andere lezers op mijn Blog.  We zijn er allemaal voor elkaar en dit voor altijd in alle Liefde.  Veel liefde mijn geliefde harten, Méline

2 comments:

  1. Hoi Méline,
    Ik heb je blog en ervaring gelezen.
    En moet zeggen dat ik soortgelijke ervaring had. Alleen miste ik de ervaring van licht en paarse vlammen. Maar begon ook een mooiere omgeving te ervaren. Ook leek ik hetzelfde gevoel van 3 dagen duisternis te ervaren, of zoals je zelf zegt , grijze donkere dagen die ik ook vergeleek als de 3 dagen duisternis.

    Op de 21st zelf heb ik ook wel enkele lichtflitsen ontvangen toen ik in meditatie was. Echt duidelijk lichtflitsen met gesloten ogen waarneembaar. En de nacht die er op volgde kwam Inelia in men droom tevoorschijn maar we hadden verder geen contact.

    Er is duidelijk iets gebeurt, dat is zeker. Helaas voor de vele lichtwerkers die iets materialistisch wouden zien gebeuren. Nu moeten we beseffen dat het aan ons is om de wereld te veranderen. De energieën die zijn door gekomen en nog doorkomen. Zijn deze die onze creatie kracht ontwikkelen.

    ik heb een klein experimentje gedaan en tot op heden hoed dit stand. Dus mensen komaan begin er aan, creëer wat je verbeeldingskracht toelaat en doe dit met de volle overgave van je hart. Het lukt, maar vergewis je er van dat het moet blijven tussen de mogelijkheden van deze tijdsruimte.

    Vb niet denken dat je bij een HST trein op de laatste minuut nog even de rails kan oversteken.

    We zitten in de fase van creatie en met onvoorwaardelijke liefde zijn de grenzen zeer beperkt en lijkt alles mogelijk. Meditatie is ook altijd een goede geleider voor het realiseren van je verlangens. Daarom zijn er nog steeds groepen die dagelijks mediteren voor wereld vrede.

    Aan allen een fijne creatieve 2013
    André C.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super!!! Bedankt voor deze hartelijke en openlijke ervaring te delen met ons allen. Ik ben zeer blij dit alles te lezen, mijn vriend. Het is inderdaad aan ons zelf en niemand anders. Veel Liefde gewenst, het zal een bijzonder jaar zijn voor jou! Liefs

      Delete